INFOARENA
Your business intelligence and network partner
   
KONFERENCIJA
9. SEE CRM Arena: CRM u novom svjetlu
Konferencija o upravljanju odnosima s korisnicima
19.04.2012 - 20.04.2012, Zagreb, The Regent Esplanade
O konferenciji
REGISTRACIJA
Kome je događanje namijenjeno?
Zašto sudjelovati?
Program
Predavači
Galerija prošlih događanja

Pridružite nam se na 9. SEE CRM Areni, koja će vam uvelike pomoći da osvijestite izazove s kojima se trenutačno suočavate te vas inspirirati za nove profitabilne poslovne pothvate. Ovogodišnja CRM Arena svojim sadržajima bit će korisna svim poslovnim organizacijama jer:

"CRM je ključan za svaku tvrtku, bez obzira na njezinu veličinu!“


Legenda o svemogućoj CRM aplikaciji je zabluda, koja se temeljila na specijaliziranom informacijskom rješenju i uvjerenju "da ako kupiš aplikaciju, riješiš implementaciju". Stvorio se dojam da CRM aplikacije, same po sebi, rješavaju probleme profitabilnog upravljanja odnosima s korisnicima . Zanemarivala se uloga i važnost poslovnih procesa, upravljanja podacima, te utjecaja korporativne kulture. Recesija i teška gospodarska situacija napokon je pokrenula mnoge prema promjenama i kreativnijem pristupu CRM rješenjima.

Svjetska je ekonomija ušla u ozbiljnu recesiju od koje se sada polako oporavlja. Međutim, temeljne poslovne potrebe koje nameću zahtjev za učinkovitim upravljanjem interakcijom s kupcima nisu se mijenjale: stjecanje novih kupaca, izgradnja čvršće lojalnosti te smanjenje troškove marketinga, prodaje i održavanja. Mnogi su CRM projekti otkazani u posljednjih nekoliko godina, ali sada sve više i više organizacija, svih veličina, ulažu opet u projekte za poboljšanje mogućnosti upravljanja korisnicima.
 
Koji su ključni prioriteti tvrtki u 2012., a koji se tiču njihovih korisnika? Većina B2B i B2C poduzeća je fokusirana na poboljšanu lojalnost korisnika kao glavni cilj. B2B poduzeća su također usmjerena na osvajanje novih klijenata, a B2C tvrtke nastoje poboljšati iskustva korisnika. Kako bi podržali ostvarenje tih važnih prioriteta, CRM tehnološka rješenja se uvelike koriste za organizacije svih veličina. Ako ste voditelj poslovnih procesa u velikim ili srednjim organizacijama, pred vama je  izazov odabrati najbolja CRM rješenja koja će omogućiti vašoj kompaniji  uspon.

Da bi donijeli razumnu investicijsku odluku u pogledu CRM rješenja, moramo razumjeti nekoliko važnih trendova: 

  • CRM je evoluirao u prošireni sustav CRM aplikacija koji podržava korisnika - okrenut multi-funkcionalnim procesima, kao što su upravljanje narudžbom, naplatom ili ugovorom (prilagođavajući poslovne procese krajnjem korisniku– integrirajući pritom rješenja koja se protežu izvan "tradicionalnog CRM-a").  
  • Služba potpore korisnika obuhvaća real - time metodu jer kupci sada zahtijevaju podršku u stvarnom vremenu te je bitno ići ukorak s njihovim očekivanjima i odgovoriti na suvremene zahtjeve tržišta. Moraju se  uključiti novi, višestruki izvori i komunikacijski kanali kao što su; socijalno umrežavanje, blogovi i online ocjene korisnika. 
  • Mobilni CRM je must have mogućnost, ali i u rastućoj ponudi mobilnih CRM rješenja, IT lideri i menadžeri su zatečeni složenošću njihove arhitekture.
  • CRM i BPM (Business Process Management) konvergiraju - skupe, složene i monolitne aplikacije su razdijeljene na sastavnice dok se nameće potreba za isporukom protokola s visoko prilagođenim i standardiziranim rješenjima. 
  • Interes za socijalni CRM nastavlja rasti i usvajanje alata socijalnih tehnologija se  izuzetno povećala tijekom prošle godine. No još uvijek je pitanje kolika je istinska poslovna vrijednost društvenih medija (mreža)?      

Tijekom ovogodišnje konferencije raspravljat ćemo o novim trendovima i izazovima koji su pred nama te o potrebnim transformacijama kroz koje prolazi tradicionalni CRM pristup.  Imat ćete priliku čuti brojne hrvatske i regionalne gospodarstvenike, predstavnike javnog sektora te stručnjake iz područja upravljanja odnosima s korisnicima koji će predstaviti svoja viđenja i relevantne praktične primjere kroz različite tematske blokove. Danas CRM više nije dostupan i potreban samo velikim organizacijama i predstavnicima poslovnog sektora, danas je CRM conditio sine qua non za sve one koji razvijaju bilo kakav odnos s vanjskim korisnicima, jer bez korisnika nema niti opstanka.

Rezervirajte 19 i 20. travnja 2012. za 9. SEE CRM Arenu, koja se održava u hotelu The Regent Esplanade u Zagrebu.

Veselimo se korisnom i ugodnom druženju!
 

Organizator
infoarena_23817.jpg
 
Generalni partner
sedam_it_-_logo_104645.gif
 
Partner
comping_-_logo_pravi_114145.jpg
infinitas_grupa_logotip_201257.jpg
ipsos_puls-pravi_logo_24133.jpg
novemo-logo_pravi_24250.jpg
 
Medijski pokrovitelj
poslovni_dnevnik-_logo_pravi_23926.jpg
vecernji_list-logo_2404.png
 
Medijski partner
infotrend_103139.jpg
ja.trgovac-logo_14296.png
piartis_-_logo_1_13111.jpg
poslovni_software_-_logo_142139.jpg
poslovni-turizam1_103346.png
pressclip-natasa-logo_103534.jpg
profitiraj-konacna_verzija_loga_103620.jpg
sponzor-logo_172130.jpg
suvremena.hr_103220.gif
zgportal_-_logo_101717.jpg
 
Edukacijski partner
mate_logo_pravi_111829.jpg
 
Tehnološki partner
iDEA Studio AppliconX PandoPad e-manent_logo_173155.jpg
 
 
Business Conferences
(Member of Infoarena Group)
PIN (OIB) 33478433756

Ulica Grada Vukovara 269D
10000 Zagreb
Republika Hrvatska

Tel: + 385 1 6431 454
Fax: + 385 1 5571 851
Email: konferencije@infoarena.hr
copyright (c) 2010. Poslovne Konferencije d.o.o. Sva prava pridržana. /// web dizajn iDEA studio
tweeter youtube facebook LinkedIn